Dlaczego klienci lubią myjnię?  7 najczęstszych odpowiedzi

 

Kiedy jestem w salonach Wash Dog  pytam klientów dlaczego myjnia jest fajna.  

Oto 7 najczęstszych odpowiedzi:

 

Prosta  obsługa

Im prostsze tym lepiej. Dla części Klientów sama kąpiel psa jest już wyzwaniem. Dodatkowe komplikacje w obsłudze urządzenia myjącego nie są nikomu potrzebne.

 

Wszystko działa

Ciepła woda, szampon, suszarka. – jak wszystko jest sprawne, to klient będzie zadowolony. 

 

Wygodne wejście dla psa. 

Bardzo często do myjni przychodzą klienci z dużymi psami. 

A wiadomo, że duże psy są duże a nawet ogromne, więc muszą mieć swobodne wejście do wanny bo inaczej się nie zmieszczą.

Idealnie sprawdzają się tu schodki, po których bezpiecznie wchodzą do wanny przez szerokie drzwiczki.

 

Dezynfekcja wanny/ darmowe sprzątanie wanny

Klienci chcą po sobie posprzątać. Darmowy program mycia wanny środkiem dezynfekującym mogą włączyć przed i po kąpieli.

 

Wygodna pozycja

Klienci przychodzą do myjni, bo nie chcą się schylać w domu nad wanną. Pozycja w trakcie mycia w myjni jest wygodna i bezpieczna dla kręgosłupa. 

 

Płatność kartą lub gotówką

Można płacić jak komu wygodniej. Karta, monety, banknoty.

 

Nie ma bałaganu w domowej łazience

Odpowiedzi jest znacznie więcej, ale te powtarzają się najczęściej.

 


Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
e-mail: info@myjniedlapsow.pl
tel.: 606 674 045

Zachęcamy do zapisania się do naszego Newslettera!

Nie wysyłamy spamu!