Dlaczego klienci lubią myjnię? 7 najczęstszych odpowiedzi
Kiedy jestem w salonach Wash Dog i pytam dlaczego klienci lubią myjnię, słyszę wiele ciekawych odpowiedzi.
Jednak część z nich powtarza się dość często.
Oto 7 najczęstszych odpowiedzi:
Prosta obsługa
Im prostsze tym lepiej.
Dla części Klientów sama kąpiel psa jest już wyzwaniem.
Dodatkowe komplikacje w obsłudze urządzenia myjącego nie są nikomu potrzebne.
Wszystko działa
Im prostsze tym lepiej.
Ciepła woda, szampon, suszarka. – jak wszystko jest sprawne, to klient będzie zadowolony.
Wygodne wejście dla psa
Im prostsze tym lepiej.
Bardzo często do myjni przychodzą klienci z dużymi psami.
A wiadomo, że duże psy są duże a nawet ogromne, więc muszą mieć swobodne wejście do wanny bo inaczej się nie zmieszczą.
Idealnie sprawdzają się tu schodki, po których bezpiecznie wchodzą do wanny przez szerokie drzwiczki.
Dezynfekcja wanny/ darmowe sprzątanie wanny
Klienci chcą po sobie posprzątać. Darmowy program mycia wanny środkiem dezynfekującym mogą włączyć przed i po kąpieli.
Wygodna pozycja
Klienci przychodzą do myjni, bo nie chcą się schylać w domu nad wanną.
Pozycja w trakcie mycia w myjni jest wygodna i bezpieczna dla kręgosłupa.
Płatność kartą lub gotówką
Można płacić jak komu wygodniej. Karta, monety, banknoty.
Nie ma bałaganu w domowej łazience
Odpowiedzi dlaczego klienci lubią myjnię jest znacznie więcej, ale te powtarzają się najczęściej.