logo-final
  • United Kingdom
  • France
Biznes

Dlaczego klienci lubią myjnię?  7 najczęstszych odpowiedzi

Podziel się:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

Dlaczego klienci lubią myjnię? 7 najczęstszych odpowiedzi

Kiedy jestem w salonach Wash Dog i pytam dlaczego klienci lubią myjnię, słyszę wiele ciekawych odpowiedzi.

Jednak część z nich powtarza się dość często.

Oto 7 najczęstszych odpowiedzi:

Prosta obsługa


Im prostsze tym lepiej.
Dla części Klientów sama kąpiel psa jest już wyzwaniem.
Dodatkowe komplikacje w obsłudze urządzenia myjącego nie są nikomu potrzebne.

Wszystko działa


Im prostsze tym lepiej.
Ciepła woda, szampon, suszarka. – jak wszystko jest sprawne, to klient będzie zadowolony.

Wygodne wejście dla psa


Im prostsze tym lepiej.
Bardzo często do myjni przychodzą klienci z dużymi psami.
A wiadomo, że duże psy są duże a nawet ogromne, więc muszą mieć swobodne wejście do wanny bo inaczej się nie zmieszczą.
Idealnie sprawdzają się tu schodki, po których bezpiecznie wchodzą do wanny przez szerokie drzwiczki.

Dezynfekcja wanny/ darmowe sprzątanie wanny


Klienci chcą po sobie posprzątać. Darmowy program mycia wanny środkiem dezynfekującym mogą włączyć przed i po kąpieli.

Wygodna pozycja


Klienci przychodzą do myjni, bo nie chcą się schylać w domu nad wanną.
Pozycja w trakcie mycia w myjni jest wygodna i bezpieczna dla kręgosłupa.

Płatność kartą lub gotówką


Można płacić jak komu wygodniej. Karta, monety, banknoty.

Nie ma bałaganu w domowej łazience


Odpowiedzi dlaczego klienci lubią myjnię jest znacznie więcej, ale te powtarzają się najczęściej.